امدم
سلام
من امدم ...
این چند وقته که نبودم یعنی کلا تا هفته پیش ایران نبودم دنباله یه آدم پدر...تو نیکوزیا بودم که میخواست سر منو کلاه بذاره...خلاصه مفصله بعدا میگم!!!
چیزی در حوالی این دورها٬
غربت مرا افزون می کند.
+ نوشته شده در جمعه بیست و چهارم دی ۱۳۸۹ ساعت 9:57 توسط مهمه؟
|
زندگی حکایت مرد یخ فروشی است . . .