سلام

من امدم ...

این چند وقته که نبودم یعنی کلا تا هفته پیش ایران نبودم دنباله یه آدم پدر...تو نیکوزیا بودم که میخواست سر منو کلاه بذاره...خلاصه مفصله بعدا میگم!!!

چیزی در حوالی این دورها٬

غربت مرا افزون می کند.